Blog Saya sudah berpindah

Anda akan dibawa ke Website baru secara automatik dalam masa 3 saat. Jika tidak, Sila Layari
https://mentauscraft.wordpress.com
dan kemaskini bookmark anda. Terima Kasih

TUKANG BESI DAN SARUNG PARANG: PENGUMUMAN

Jumaat, 25 November 2011

PENGUMUMAN

MENTAUS CRAFTS SEDANG MEMBUAT PAMERAN DAN JUALAN PARANG DI
'KARNIVAL JELEBU 2011'

TEMPAT: PADANG MAJLIS DAERAH JELEBU.  (LOT 10)

TARIKH : 25, 26 DAN 27 NOVEMBER 2011.

MASA : 10.00 PAGI HINGGA 10.00 MALAM
               AHAD 10.00 PAGI HINGGA 1.00 TENGAHARI

1 Ulasan:

Di 25 November 2011 10:58 PTG, Blogger Pak Oncu berkata...

hebat ,, bilo dah masuk tibi tigo ni,,,, tapi apo lak cakap pokan ,, cakap lah nogori,, tak banggo ke cakap nogori,, mcm org kolantan tu dio banggo cakap loghat kolantan ,,, apo pun lu n the geng memang hebat,, satu ari nanti den nak jln jln ko mentaus tu ,, kok ado loobih duit den nak boli parang moleh dan jugo parang untuk pauk tulang ,,,

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama