Blog Saya sudah berpindah

Anda akan dibawa ke Website baru secara automatik dalam masa 3 saat. Jika tidak, Sila Layari
https://mentauscraft.wordpress.com
dan kemaskini bookmark anda. Terima Kasih

TUKANG BESI DAN SARUNG PARANG: anak seluang jauh MELAUT

Khamis, 11 November 2010

anak seluang jauh MELAUT

Memang berdebar bila pertama kali di jemput untuk temuramah Malaysia Hari Ini TV3. Nak pergi ke tidak..
nak pergi ke tidak. Manalah tau, kok ada pulak yang nakal nak mempermainkan saya. Malamnya saya telefon sekali lagi, barulah saya yakin sebab suara tu memang suara Ahmad Fetri.
Tak menyangka pulak saya, sampai di temuramah kat tv. Allahlah yang mempermudahkan segala urusan.
Hasil sokongan dari tuan-tuan, sampailah Mentaus Crafts ke tahap ini.  Tanggungjawab yang perlu dipikul selepas ini ialah untuk memastikan produk yang kita hasilkan menepati qualiti yang kita janjikan. Nampaknya tempahan semakin bertambah dari seluruh negara.
Doakan kami tidak lalai dan sentiasa sedar majikan kami ialah Zat Yang Maha Melihat dan Maha Mengetahui. Aamiin.

2 Ulasan:

Di 11 November 2010 pada 9:23 PG, Anonymous Afiffuddin berkata...

TAHNIAH! Peluang tu. Bila tu?

 
Di 15 Januari 2011 pada 8:31 PTG, Anonymous Tanpa Nama berkata...

tersinggah kat sini..bes jugak cite pasal parang nih.. sumenya cantik dan berkualiti..

walau apa pun...
serapkanlah nilai2 islam dlm ape shj pekerjaan yg kita lakukan...

semoga mendapat keberkatan drpd tuan punya alam ini..

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama