Blog Saya sudah berpindah

Anda akan dibawa ke Website baru secara automatik dalam masa 3 saat. Jika tidak, Sila Layari
https://mentauscraft.wordpress.com
dan kemaskini bookmark anda. Terima Kasih

TUKANG BESI DAN SARUNG PARANG: PENGUMUMAN

Rabu, 30 November 2011

PENGUMUMAN

MENTAUS CRAFTS AKAN MENGADAKAN JUALAN PARANG DI SHAH ALAM PADA KETETAPAN BERIKUT:

TARIKH : 04 HB DISEMBER 2011

MASA : 8.00 PAGI HINGGA 1.00 TENGAHARI

TEMPAT : "PASAR KARAT" PERKARANGAN STADIUM SHAH ALAM
                  
 HUBUNGI QARI 0172924060

1 Ulasan:

Di 30 November 2011 pada 6:33 PTG, Anonymous Abu berkata...

assalamualaikum tuan...
saya nak tanya tentang mengasah parang.

saya selalu buat kerja lasak\hutan jadi mata apa yang sesuai digunakan?mata kapak,pahat atau mata pipih?

saya ada lihat video tuan di youtube,macam mne saya nk tahu sudut asahan saya itu tepat dgn darjah yg tuan nyatakan?adakah dgn gunakan mata kasar saje?

dan cara mengasah bagaimana yg sesuai?pada waktu bila hendak ditekan dan bila hendak diangkat?

saya nk komen di youtube tapi takde akaun..
terima kasih kerana sudi kongsi ilmu..

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama